۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۸:۵۷

نماینده مجلس خبر داد؛

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ

حل مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل شهرک های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بهار و کبودراهنگ برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی بیان کرد: در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در حوزه برق دارای مشکلاتی اعم از ترانس و… است لذا شبکه برق خود نگهدار را پیگیر هستیم تا احداث شود و وزیر نیز در این رابطه دستوراتی دادند.

وی افزود: همچنین با تلاش‌های انجام شده پست ۲۳۰ کیلو ولت برق در شیرین سو برای حل مشکل برق ناحیه صنعتی احداث خواهد شد و این مهم در سفر رئیس جمهور مصوب شد و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای احداث آن تخصیص یافت و اکنون نیز وزارت صمت و وزارت نیرو باید پیگیر باشند تا این موضوع در اسرع وقت انجام شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس بیان کرد: چندین شهرک صنعتی در حوزه انتخابیه وجود داشت که نیمه تعطیل و یا تعطیل بودند و با هماهنگی‌های انجام شده وزیر صمت و رئیس شهرک‌های صنعتی سفری به شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ داشتند و دستوراتی نیز در این خصوص صادر کردند.

توسلی اظهار کرد: زیرساخت حدود ۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی ایجاد شد و تنها تأمین تجهیزات و… است تا به مردم واگذار شود در شهر مهاجران نیز در حال احداث یک ناحیه صنعتی هستیم.

کد خبر 5659988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha